Internet en större kränkning än FRA!

Inlägget borttaget av undertecknad. Eftersom jag nu verkligen bevisat att internets blotta existens ÄR en större kränkning än FRA någonsin kommer att vara…

//OD

20 svar to “Internet en större kränkning än FRA!”

  1. Michael Gajditza Says:

    Du må fortsätta att tala om annat medan vi som är seriösa fortsätter diskutera FRA lagen. Du påstod på Aftonbladets sidor att min blogg haft 15 besökare på en månad. Jag påstod att du ljög och bad dig ta fram ”bevis” för din lögn. Det säger sig självt att du misslyckats med detta varför jag anser det vara bevisat att du helt enkelt snackar skit!

  2. Niklas Starow Says:

    Att du hänger ut mig med namn och adress etc gör mig inget.

    Men det ska bli intressant att se händelseförloppet du inlett genom att hänga ut en helt oskyldig person på din sida.

  3. Ole Dolyckan Says:

    Du har haft totalt 16 besökare och jag har en skärmdump som bevis..:-D

  4. Ole Dolyckan Says:

    Anser du att de hemligstämplade FRA-dokument med information om privatpersoner som du publicerat på din blogg INTE är att hänga ut oskyldiga personer? Hur funkar din hjärna egentligen?

    Jag har visat upp vem som står bakom ”Molly50” – på hennes egen uppmaning. Det finns inget olagligt att publicera information som redan finns ute på internet.

    Jag har visar att internets blotta existens är en större kränkning än FRA någonsin kommer att vara. Svårt för dig att svälja detta faktum, Lars Niklas?

  5. Ole Dolyckan Says:

    ”Att du hänger ut mig med namn och adress etc gör mig inget.”

    Om inte jag minns fel så var det du själv som hängde ut dig…

  6. Niklas Starow Says:

    Publicera skärmdumpen då Ole.

  7. Ole Dolyckan Says:

    Skärmdump:

    http://farm4.static.flickr.com/3235/2715815011_434039135f.jpg?v=0

  8. emil Says:

    Det här är iofs väldigt off topic, men din ”giltig XHTML”-länk visar att din sida INTE använder korrekt XHTML. Tips är att ta bort länken eller rätta till så det bara är korrekt kod på sidan 🙂

  9. Niklas Starow Says:

    Jätteduktigt.

    Och nu en skärmdump på antalet besökare på ombudets stora blogg.

    http://blogg.aftonbladet.se/21909/

    Kan du vara snäll och göra det ”Ole”, du var så duktig att googla fram det andra så då ska det inte vara så svårt att hitta antalet besök på den.

  10. Ole Dolyckan Says:

    Så han har en liten och en stor blogg med samma namn….Så extraordinärt korkat…:-D

  11. Ole Dolyckan Says:

    Såna där länkar som ligger med automatiskt. Jag plockar bort det, Emil. Om det går?

  12. Avstängd på Aftonbladet - igen… « Says:

    […] https://politikbloggen.wordpress.com/2008/07/29/internet-en-storre-krankning-an-fra/ […]

  13. Stig-Arne Rolfsson Says:

    Hej Ole !
    Eftersom du hängt ut mig och min fru Molly Rolfsson på denna blogg, så vill jag bara upplysa dig om att min fru ALDRIG bloggat på internet och är dessutom inte det minsta intresserad av vad du tycker om dittan och dattan.
    Och eftersom du slår dig för bröstet och ropar ut till allmänheten att du lyckats tagit rätt på vem ”Molly 50” är så kan jag bara upplysa dig om att du misslyckats kapitalt. Skulle tro att ”Molly 50” även myser då du gjort bort dig så kapitalt och offentligt dessutom. Min fru Molly Rolfsson har alltså ingenting what så ever att göra med vare sig FRA debatter eller politikerbloggar.
    Ber dig att snarast ta bort alla länkar till våra sidor då vi inte har något med dig och ”Molly50” ´s vendetta att göra.
    Att du dessutom upplyser allmänheten om vilka lösenord som används på min sida och hur jag lagt upp sidan är ju minst sagt skrämmande. Ser fram emot att träffa dig ”öga mot öga”. Är faktiskt ganska bra på att söka rätt på identiteter själv.
    Att komma med så grova falska anklagelser på nätet kan komma att stå dig dyrt i längden.

  14. Ole Dolyckan Says:

    Visst kan jag ta bort några länkar. Jag tror att jag ha bevisat min ståndpunkt i detta inlägg. Att Internet blotta existens är en större kränkning än FRA någonsin kommer att vara…

    ”…så vill jag bara upplysa dig om att min fru ALDRIG bloggat på internet…”

    Du bör nog lära känna din fru bättre, ”Stig-Arne”…

    ”Att du dessutom upplyser allmänheten om vilka lösenord som används på min sida och hur jag lagt upp sidan är ju minst sagt skrämmande.”

    Det som är skrämmande är ditt lösenord, ”Stig-Arne”. Är det ett genomgående tema hos er sossar? Jag berättar INTE vilket lösenordet är…

    ”Ser fram emot att träffa dig ‘öga mot öga’. Är faktiskt ganska bra på att söka rätt på identiteter själv.'”

    Låter som ett hot. Vilken tur att du inte är Stig-Arne Rolfsson då, ”Stig-Arne”…:-D

    PS. Ditt inlägg vore mer trovärdigt om du skickade det från den plats du är folkbokförd, ”Stig-Arne”…DS.

  15. Stig-Arne Rolfsson Says:

    Jag skiter i hur trovärdig du tror att jag är.
    Men en sak ska du ha klar för dig. Det påhopp som du gjorde på denna blogg genom att tro att molly50 skulle vara min fru Molly Rolfsson från Idre i Norra Dalarna är helt felaktig vilket torde bevisa att du inte lyckats ta reda på vem den riktiga molly50 är. Så vad har du egentliugen bevisat ———————-> Ingenting!
    Jag till skillnad från dig har inget att dölja eller vara rädd för i dina påhopp, så om du vill kan du gärna ringa mig eller hälsa på vid tillfälle.
    Jag heter Stig-Arne Rolfsson och bor på kvarnvägen 8 i Idre i Norra Dalarna mitt telefonnummer är 0253 20493 om du betvivlar att jag skrivit i någon annans namn, så kan du gärna ringa så kan jag bekräfta att det är jag som skrivit detta.
    Fanns det bara minsta lilla kurage i dig så borde du ge dig till känna själv innan du kastar skit på andra i din blogg. herr Dahlberg.

  16. Ole Dolyckan Says:

    Hmmm…Du har ingen bra koll på din fru, Stig-Arne…Du får nog ställa datorn bredvid dumburken i fortsättningen…Molly50 är din fru….:-D

  17. Camilla Says:

    Du tror inte att han vet vem han är gift med eller???? Han lär väl ha känt henne i några år nu kan jag tro……

  18. Ole Dolyckan Says:

    Hans tystnad är talande, Camilla…De kanske tom skiljt sig pga av detta…Molly50 är den person som jag grävde fram…

  19. Camilla Says:

    Du är bara så tragisk…..

  20. Ole Dolyckan Says:

    Ehh…Ja, du Camilla..Jag undrar vem som är tragisk här? Det är du som ständigt återvänder till detta inlägg (som jag av respekt raderat) och du kallar MIG för tragisk??? Din självinsikt är mer är bristfällig, Camilla…

    Så internet i sig VAR alltså en större kränkning än FRA ändå…Är det det som börjar sjunka in?

    PS. Har ni fått någon snö i Mora ännu? DS.

Kommentera

